Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Táplálkozási tanácsok képes leírás - Fogyókúra.tlap.hu
részletek »

Táplálkozási tanácsok - Fogyókúra.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: fogyokura.tlap.hu » Táplálkozási tanácsok
Keresés
Találatok száma - 20 db
15 jótanács fogyókúrázóknak

15 jótanács fogyókúrázóknak

A nyugodt körülmények között, terített asztalról elfogyasztott étek kétszer annyit ér, mind a dupla mennyiségű, kutyafuttában befalt szendvics. 1.Az étkezések előtt negyed órával mindig fogyasszon el egy nagy pohár ásványvizet. Észlelni fogja, a kínzó éhségérzet enyhült. 2.Az étkezés előtt gondolja végig az étkezés folyamatát, szenteljen figyelmet az ételek gondos előkészítésének. 3.Terítsen szépen! A szép szalvéta, evőeszközök, tányérok, a gusztusosan elrendezett ennivalók segítenek, hogy nyugodtan, örömmel étkezzen. 4.Főétkezésekhez egyék minél többször étvágycsökkentő hatású articsókát!

A fogyókúráról

A fogyókúráról

Fogyókúráról mindenkinek Naponta ezer helyről zúdulnak ránk a tökéletes alakú nőket és férfiakat megjelentető reklámok, amelyek - valljuk be őszintén - többségünkben vegyes érzéseket váltanak ki. Irigyeljük őket azért, mert úgy néznek ki, mintha bármit elérhetnének a külsejükkel, ugyanakkor frusztrálnak is azzal, hogy mi miért vagyunk hajlamosabbak a hízásra és miért nem tudunk csak pár kilót is leadni a ránk rakódott feleslegből. Pedig annyi mindent kipróbáltunk már. Ahhoz, hogy hatékonyan fogyni tudjunk és elkerüljük a visszahízást - amit sok helyen jojó-hatásnak is neveznek -, időre van szüksége a testünknek és a lelkünknek egyaránt. Nem kell egyik napról a másikra kidobnunk a hűtőszekrény tartalmát, a cél a fokozatos életmódváltás, amely lehetővé teszi, hogy nagyobb lemondások nélkül, de biztosan célt érjünk. Csodadiéták mindig voltak és lesznek is, melyek lapos hasat ígérnek egy hónapon belül, de azok tartósságáról már senki sem beszél.

A fogyókúrás módszerekről általában

A fogyókúrás módszerekről általában

Ez az oldal fontos információkkal szolgál az érdeklődőknek a kókuszolajról. Többek között, hogy hol és mire használhatjuk a kókuszolajat, konyhában és a szépségápolásban. Milyen hatásai, hatóanyagai vannak, a fogyókúrázóknak és a cukorbetegeknek, és egyéb betegségekre miért is előnyös a kókuszolaj használata.

A végleges fogyás titka

A végleges fogyás titka

Az elhízás egyértelműen a táplálkozásunkban a savas ételek túlsúlyának tudható be. Amikor a testünk elsavasodik az életmódunk, táplálkozási szokásaink és a stresszes életvitelünk miatt, akkor a szervezet a zsírt használja, hogy megkösse a savakat és így megvédje a sejteket, szöveteket, szerveket, amik életben tartanak minket. Tehát a zsír menti meg az életünket! Minél savasabb életmódot követünk, annál kövérebbek vagyunk. Minél lúgosabb életmódot követünk, annál vékonyabbak, csinosabbak vagyunk. Tehát a megoldás a lúgosítás!

A vitaminok szerepe a fogyókúra során

A vitaminok szerepe a fogyókúra során

Tizenhárom vitamint ismerünk, ezek egy része vízben másik része zsírban oldódik. Szinte valamennyi vízben oldódó vitamin B előjelű: B1-vitamin, B2-vitamin, B12-vitamin, niacin, pyridoxin, pantoténsav, biotin, folsav, C-vitamin. Zsírban oldódó vitaminok: A-vitamin, D-vitamin, E-vitamin, K-vitamin. Igaz, hogy a vitaminok nem töltik fel a szervezetet energiával, de az anyagcsere szempontjából rendkívül fontosak. Egyenletes vitamin bevitel mellett fittnek, míg ellenkező esetben fáradtnak érezhetjük magunkat, és könnyen megbetegedhetünk. Az emberi szervezet csak rövid ideig képes raktározni a vitaminokat, és megfelelő mennyiségben kizárólag a D-vitamint állítja elő önállóan, de ezt is csak a napfény segítségével. A legtöbb vitamint naponta kell pótolnunk, némelyek esetében elegendő, ha provitaminok formájában juttatjuk be azokat a szervezetünkbe. Ilyen például a sárgarépában előforduló karotin, amely az anyagcsere folyamán A-vitaminná alakul át.

Hirdetés
A zsírok szerepe a táplálkozásban

A zsírok szerepe a táplálkozásban

A zsírok szerepe a táplálkozásban Többféle zsiradékot használjunk! A zsír fontos energiát adó tápanyag. Jelentős szerepet tölt be szervezetünk működésében, egészségünk megőrzésében. Nélkülözhetetlen a zsírban oldódó vitaminok felszívódásához. A zsírszövet testünk fontos energia tartaléka. Mechanikai védőszerepet tölt be azáltal, hogy mintegy beágyazza egyes szerveinket. A bőr alatti zsír jó hőszigetelő, így segíti a szervezet állandó hőmérsékletének megőrzését. A táplálkozási ajánlások hangsúlyozzák, hogy az energia felvétel legfeljebb 30 százalékát, de legalább 15 százalékát adja a zsírbevitel. A túlzott zsírbevitel ugyanis betegségek előidézője lehet. Egyes daganatos megbetegedések (mell, vastagbél) bizonyítottan összefüggésben vannak a mértéktelen zsírfogyasztással. A zsírbevitel mennyisége és minősége döntő szerepet játszik a szív-, és érrendszeri betegségek kialakulásában. Közismert az is, hogy az elhízás megelőzése, kezelése elsődlegesen a zsírfelvétel csökkentése révén érhető el.

Diéta tippek

Diéta tippek

Tippek a fogyókúrás étkezéshez, diéta tippek, ötletek Semmi különös, és ördöngősség nincs abban, hogy hogyan is állíts össze egy remek, alacsony kalóriatartalmú, ugyanakkor a szervezeted számára szükséges tápanyagokat biztosító, de ugyanakkor laktató étrendet fogyókúrádhoz. Hagyatkozz a józan paraszti észre, ne kövess semmiféle egyoldalú, egyes tápanyagcsoportokat teljesen kiiktató diétát, mert az hosszabb, vagy akár rövid távon is az egészséged rovására megy. Vedd figyelembe az egészséges életmód alapelveit. Általában alábecsüljük a kalóriákat, amit beviszünk szervezetünkbe, a fizikai aktivitásunkat pedig túlbecsüljük. Egy egyik oka lehet a sikertelenségednek. Javaslom, egyszer - legalább egyszer az életben tanulmányozz egy kalóriatáblázatot, hogy mennyi kalória is van egyes élelmiszerekben.

Fogyókúra tanácsok

Fogyókúra tanácsok

Nincs megelégedve alakjával, túlsúlyosnak érzi magát? Az ember testtömeg kialakulásában sokszor genetikai hatások is szerepelnek, a többletsúly oka leginkább az, hogy a bevitt kalória több, mint a felhasznált. Napjaink népbetegsége az elhízás, amelyet karbantarthat jól kiválasztott fogyókúrás étrend alkalmazásával. Az elhízás nemcsak esztétikai szempontból hátrányos, hanem következményeként számos egészségügyi probléma is felléphet: ízületi problémák, fáradékonyság, cukorbetegség, potencia zavarok, keringési és szívműködési problémák, illetve a magas vérkoleszterin szint és a légzési nehézségek. Előzze meg az elhízás miatt jelentkező betegségeket, javítson életminőségén.

Fogyókúra tanácsok dietetikustól

Fogyókúra tanácsok dietetikustól

Az elhízás nem betegség, csak egy állapot. Ez az állapot azonban minnél tovább fennáll, annál valószínűbb, hogy káros következményei lesznek. Bizonyos betgségek a túlsúlyban szenvedőknél jóval nagyobb arányban fordulnak elő, mint a normál alkatú egyéneknél. Ilyen talán Ön által is ismert betegségek a cukorbetegség, a magas vérnyomás, az epekő, a köszvény és egyéb izületi megbetegedések, illetve a szív és érrendszer betegségek (pl.: infarktus). Az ideális testsúly elérését tehát nem csupán esztétikai okokból célszerű szorgalmazni, hanem ezen betegségek elkerülése és az egészség megőrzése érdekében is rendkívül fontos.

Hirdetés
Hyundai lúgosító víztisztító

Hyundai lúgosító víztisztító

Az általunk forgalmazott Hyundai lúgosító-ionizáló készülékek messze többet tesznek egészségedért, mint egy egyszerű víztisztító. Ez a víztisztító ugyanis kiszűri azt, amit ki kell, és benne hagyja a vízben, aminek benne kell maradnia. Ezáltal méregtelenít, fogyaszt, szépít, segít a szív-érrendszeri panaszok, az anyagcsere-betegségek, az ízületi problémák és ezer más baj gyógyításában. Ráadásul mindezt nem csak magas minőségben, hanem bárki számára elérhető áron, hogy minden családban egészséges, finom, kristálytiszta víz folyjon a csapból.

Nagy tésztakérdés: egyem vagy ne egyem?

Nagy tésztakérdés: egyem vagy ne egyem?

A nagy tésztakérdés - egyem vagy ne egyem? Napjainkban egyre-másra jelennek meg a legújabb diétás módszerek, divatos fogyókúrák. Atkins-diéta, zóna diéta, GI diéta, South Beach-diéta, vércsoport diéta, tejmentes étkezés, és még hosszan sorolhatnánk. A nagy tésztakérdés - egyem vagy ne egyem?Naomi Campbell, Jennifer Aniston, vagy épp Cameron Diaz hatására a legkülönbözőbb ételeteket tesszük feketelistára: nem eszünk tejterméket, szénhidrátokat, húst, se sót, se cukrot, se zsiradékot. Ezek a sztárdiéták azonban a sok hangzatos ígéret mellett számtalan tévhitet ültetnek el a köztudatban, melyek amellett, hogy nem eredményeznek hosszú távú testsúlycsökkenést, számtalan életfunkciót veszélyeztetnek. Helyesen a címben feltett kérdés inkább így hangozna: mennyit ehetek? - hívta fel figyelmünket Fekete Krisztina dietetikus. Az egészséges étrendbe minden belefér, így a tészta is. Nincsenek tiltott ételek, csak kerülendő mennyiségek. Nincsenek egészségtelen ételek, csak helytelenül összeállított étrend. Ez azt jelenti, hogy vannak olyan élelmiszerek, élelmiszercsoportok, pl. zöldségek, gyümölcsök, tejtermékek és gabonafélék amelyeket naponta többször is ajánlott fogyasztani, míg mások ritkábban kerüljenek az asztalra.

Ne jojózz többet a súlyoddal!

Ne jojózz többet a súlyoddal!

Neked is biztosan ismerős, mikor lassan elmúlik a tél, belenézel a tükörbe és már megint nem tetszik amit látsz? Majd ezután kétségbeesetten sietsz az edzőterembe, otthon pedig nem eszel mást csak salátát? Olyan, hogy gyors és mindenkire egyformán ható fogyókúra nem létezik, hiába ajánlja egyik-másik barátnő, kolléganő a ?tuti tippeket?. Meg kell találni a testünkhöz, életmódunkhoz leginkább megfelelőt. Találd meg a testedhez, életmódodhoz leginkább megfelelő fogyókúrát, hogy ne kelljen nyáron a súlyod miatt aggódnod.

Omega-3 és zsírégetés kapcsolata

Omega-3 és zsírégetés kapcsolata

Tudja, hogy az egészsége és az omega 3 zsírsav milyen szoros kapcsolatban állnak egymással? Az EPS, DHS és E vitamin tartalmú halolaj segít az allergia, asztma, cukorbetegség, diszlexia, hiperaktivitás, ekcéma, pikkelysömör, izületi gyulladás, szívinfarktus, érszűkület, koleszterin triglicerid problémák esetén! A köztudattal ellentétben, nem minden zsír ártalmas, némelyikük elengedhetetlen az egészségünkhöz. Paradox módon, ezen zsírok, bár magas a kalória tartalmuk, hozzájárulhatnak a testzsírok fokozott égetéséhez, ami fontos a túlsúlyos emberek számára. Sokan tudják, hogy a túlsúly és elhízás hullám, ami a nyugati államokat elérte, az utóbbi 20 év zsírterrorjának eredménye. A szénhidrát fogyasztás markáns növekedésének eredményeként a jótékony típusú zsírok fogyasztása csökkent. Ez testsúlynövekedést eredményezett, katasztrofális következmények-kel. A megnövekedett szénhidrát fogyasztás növelte az inzulin szintet, ami fokozott zsírfelhalmozódást okozott a testben.

Padlizsán, brokkoli- fogyókúrához

Padlizsán, brokkoli- fogyókúrához

Friss zöldséggel a fogyókúra is lehet igazán kellemes! Kertészetünk választékában igazán ízletes és egészséges zöldségfélék között válogathat: padlizsán, brokkoli, paradicsom, paprika, uborka, hagyma, fokhagyma, sárgarépa, petrezselyem, zeller, cukkini és még sok egyéb csemege.Ha sok zöldséget fogyaszt, nemcsak fitt lesz, de egészséges is. Próbálja ki Ön is.

Szénhidrát: barát vagy ellenség?

Szénhidrát: barát vagy ellenség?

A szénhidrátok szolgáltatják a testünk működéséhez szükséges energiát, méghozzá a lehető leghatékonyabb módon. Lebomlanak vércukorra, úgy keringenek a szervezetben, hogy elérjék belső szerveinket és az izmainkat. Hogy miért kérdés egyáltalán, ellenség-e vagy sem, az az alacsony szénhidráttartalmú diéták nagy divatja miatt fontos. Háromféle szénhidrát van, mindegyik más, mindegyikből más mennyiséget kell (kellene) fogyasztanunk.

Szénhidrátok - a fogyókúra ellenségei?

Szénhidrátok - a fogyókúra ellenségei?

Bár már lecsengett az alacsony szénhidráttartalmú diéták okozta őrület, a fogyókúrázók ma is jobban tartanak a krumplitól, mint az előző hétről megmaradt hústól. Nem helyes az a kérdésfelvetés, hogy ?szénhidráttal vagy a nélkül?. Mint az élet legtöbb dolgában, itt is a minőség a fontos, nem a mennyiség. A közös nevező: valamennyi étrend korlátozza a szénhidrátbevi­telt, és a fogyókúrázók le is ad­ják a kilókat. Legalábbis rövid távon. A fehér kenyérnek és a bur­gonyának magas a glikémiás indexe azt jelzi, hogy milyen gyorsan alakul át a táplálék glükózzá. A skála alapja a tiszta glükóz, amelynek az indexe egyezmé­nyesen 100. Minél magasabb egy élelmiszer Gl-je, annál na­gyobb vércukorszint-ingado­zást okoz.

Szűz Víz - Önts tiszta vizet a pohárba

Szűz Víz - Önts tiszta vizet a pohárba

Amikor fogyókúrázol sok mindenre oda kell figyelni ilyen a megfelelő táplálkozás vagy a mozgás. Azonban kevés figyelmet fordítunk a helyes folyadék bevitelre. Ahhoz, hogy testünkből a méreganyagok távozzanak, ahhoz a folyadékok is hozzá segítenek, ezért fontos, hogy abból a legmegfelelőbbet fogyasszuk. A DrJuice Szűz víz semmilyen káros anyagot nem tartalmaz, nincs benne magas oldott ásványi anyag tartalom így nem okoz lerakódásokat ami az epe illetve vesekőért felelős. A Szűz víz a kereskedelmi forgalomban kapható egyik legtisztább víz, oldott ásványi anyag tartalama maximum 10 mg/l ez nagyon alacsony. A Szűz víz nagyon jól hidratál. Webáruházunkból lehetőség van különböző kiszerelésben rendelni, ahhoz hogy a frissességét felbontás után is hosszú ideig megőrízze természetes ezüstkolloiddal fertőtlenítettük ki a palackokat.

Tuti menü